1. איך זה עובד?

 תראו שבכל וילון מודבקים 4 מגנטים מנאודימיום

המגנט מנאודימיום הינו מגנט ייחודי עשוי מסגסגת של כמה חומרים: נאודימיום, ברזל ובורון. ישנן לסגסגת הזאת תכונות ייחודיות:

  • כוח שדה מגנטי חזק מאוד
  • גודל קטן יחסית בהשוואה למגנטים רגילים
  • עמידות מפני מים ושינוי טמפרטורה
  • כמעט לא נחלש עם הזמן – לא יותר מ-1% לכל 10 שנים
  • חיי שירות ארוכים

במסגרת של חלון הרכב מדביקים 4 זוויות אליכן מתמגנת הוילון

✅כאן ניתן לצפות בהוראות וידאו להתקנת וילונות על דלתות קדמיות באמצעות זוויות מסוג L

 

1

 סרטון וידאו : איך להתקין את המחברים על כל חלונות הרכב. ניתן לצפות כאן

1

לחלק הרכבים (לדוגמה מזדה 3, סוזוקי ספלאש, דצ'יה דאסטר וכו.) אין אפשרות להדביק את המחברים במסגרת של חלון אלא יש אפשרות להשתמש במחברים מיוחדים שנקראים סוג ג'איי – J

הסרטון הבא מדריך איך להתקין את המחברים מסוג זה

1

אנחנו מייצרים את וילונות השחרה מגנטיים ליותר מ-1880 דגמי הרכבים ורשימת הרכבים מתחדשת ומתעשרת מיום ליום… לכל דגם ודגם קיימות המידות האישיות ומערכת חיבור מיוחדת.  המחברים מסוגים "ג'איי ו"אל" (J וL) הינם המחברים הבסיסיים שלנו.

וילונות לשמשה אחורית בדרך כלל נכנסים למסגרת השמשה בלחץ ומתחזקים בעמצאות קליפסים קטנים מיוחדים

✅ בתמונות להלן תראו איך מתקינים וילון לשמשה האחורית באמצעות המחברים מסוג "זט" (Z)

יש מקרים שוילון לשמשה אחורית מתקינים גם על ידי מגנטים. ווילון מתמגנט ישירות למסגרת של דלת אחוריתעשויה מברזל. בעיקרון זה שייך לרכבים מסוג האצ'בק קטנים כמו הונדה ג'אז, קיה פיקנטו וכדומה

כל וילון הינו בעל 4 מגנטים שהם לא סתם מגנטים פשוטים אלא מגנטים מיוחדים, עשויים מסגסגת של נאודימיום, ברזל ובורון. חוזק השדה המגנטי של כל מגנט כזה חזק מאוד ויכול לשאת משקל עד 5 ק"ג. במסגרת של חלון הרכב מול כל המגניט שבוילון מדביקים את המחבר מברזל והוילון מתמגנט אל המחבר באופן חזק
לפי כך כל מגנט מתמגנט למחבר שמולו במסגרת של חלון הרכב ומחזיק את הוילון באופן חזק מאוד עד כדי כך שאפשר לנסוע עם חלון פתוח והרוח לא מפילה את הוילון. באפשרותכם להוריד את הוילון תוך שניה על ידי משיכת בלשונית הקטנה שנמצאת בקצה האליון של כל וילון וגם כן להחזירו למקום בכל רגע תוך 3 שניות.
1
עם וילונות השחרה מגנטיים טרוקוט אתם מוגנים מפני חום, שמש, חרקים ואבק בזמן הנסיעה אפילו עם חלון פתוח
1
לכל וילון ההשחרה טרוקוט בעיקרון ישנם 4 מגנטים מנאודימיום. אם הוילון יותר גדול מהרגיל אז במקרה הזה מודבקים עליו 5 מגנטים. בתהליך הייצור של הוילונות אנו משתמשים רק במגנטים המיוחדים עשויים מניאודימיום
המגנטים מסוג זה עשויים מסגסגת של ניאודימיום, ברזל ובורון. כל מגנט כזה יכול לשאת משקל עד 5 ק"ג!!! עכשיו, המשקל של כל וילון הינו בערך 350-700 ג"מ אז כדי לשאת את הוילון כזה מספיק רק מגנט אחד ובכל זאת אנחנו מחברים אל כל וילון 4-5 מגנטים כאלה כדי להבטיח שהוילון לא יעוף ברוח ולא יפול אם סוגרים דלת בחזקה. חשוב להקפיד שהמגנט ייצמד אל זווית באופן מקסימלי כי אם לא מקפידים לדבר הזה ואין הצמדה מושלמת בין מגנט לבין זווית אז זה מחליש את חוזק של שדה מגנטי והוילון לא מחזיק מעמד כמו שצריך. לכן אנחנו ממליצים קצת לכופף את הזווית עד שכל המשטח שלה יהיה צמוד למגנט. זה פשוט כי הזווית עצמה עשוייה מברזל דיי גמיש
 לכל וילון טרוקוט יש מסגרת פלדה בחיפוי גומי. זה נותן מראה אסטטי לוילון. אנחנו משתמשים בחוט נירוסטה מיוחד בעובי של 4 מ"מ כדי להבטיח מתיחת רשח אחידה בכל הכיוונים בתוך מסגרת הוילון.

✅ לפי התוצאות של ניסויים שלנו הגענו למסקנה ש4 מגנטים לוילון בגודל סטנדרתי זו הכמות המספיקה והאופטימלית.
בדרך כלל כל וילון הוא בעל 4 מגנטים. הוילונות יותר גדולים מרגיל הם בעלים 5 מגנטים.
זה פתרון למי שאוהב חלונות פתוחים ברכב אבל בגלל השמש לא מסוגל לפתוח את החלונות במשך הנסיעה.
על כל וילון יש 4 מגנטי מניאודימיום. אלו מגנטים קטנים וחזקים מאוד. כל מגנט יכול לשאת משקל עד 5 ק"ג.
עם כל סט וילונות מגנטיים מגיע סט מחברי ברזל ודבק. צריך להדביק את כל מחבר למסגרת החלון בדיוק ממול מגנט שבוילון, ככה הוילון מתמגנט למסגרת החלון בצורה בטיחותית.
כל סט של חיבורי ברזל מפותח על ידי המהנדסים שלנו לפי תכונות אותו דגם . כ 90% מהדגמים משתמשים בחיבורי ברזל בצורת זווית L , שמודבקים ישר על מסגרת החלון של הרכב.
בכל צד של המחבר מוכן ומושטח כבר דבק מקורי מחברת M3 מסוג VHB.
חברת M3 – הינה החברה העולמית המובילה בתחום ייצור דבקים .
למחברים שלנו אנחנו משתמשים בדבק שמצד אחד הוא מאוד חזק, איכותי ונדבק טוב למשטחי הרכב ומצד שני, אם יש צורך, אפשר להוריד את המחבר והדבק לא משאיר שום סימן או נזק.
לכל מחבר ישנה שכבת דבק זו, שמכוסה בסרט האדום (ליינר). לפני ההדבקה צריך להסיר שומנים עם אלכוהול תעשייתי – ולא למאכל!!! בעזרת צמר גפן, ובחורף צריך גם לחמם את הדבק ליד תנור החימום של הרכב או בפן.

אחר כך להוריד בזהירות את הליינר האדום, להצמיד את המחבר למקומו ביחד עם הויליון!!! ללחוץ חזק לכיוון משטח ההדבקה על מסגרת חלון הרכב, כמו שצוין בתמונה עם החץ האדום. טכנולוגיית הדבקה זו נותנת לכם חיבור בטיחותי וחזק.
המנעו מלגעת עם האצבע בשכבת הדבק, לאחר הורדת הסרט, הידיים משאירות על הדבק לכלוך ושומנים שמפריעים להדבקה חזקה ובטיחותית.
עכשיו ניתן לחבר ולהוריד את הוילון למחברים המגנטיים בעת הצורך.
1
כשאתם מקבלים את המשלוח עם הוילונות המגנטיים שלכם, לפני ההדבקה צפו בסרטון  וידאו על התקנת הוילונות.
לפניכם סרטון הדרכה מפורט על התקנת וילונות מגנטיים לחלונות קדמיים. ההתקנה לחלונות אחוריים זהה בעיקרון.
1
סרטון וידאו על התקנת וילונות לשמשה האחורית:
1
אם אתם מתקינים את הוילונות אפילו פעם ראשונה, יקח לכם רק 20 דקות לכל חלון הרכב.
כדי לבצע התקנת הוילונות לא חייבים להיות מומחים, צריך רק להדביק את המחברים במקומות הנכונים ולדייק לפי ההוראות שלנו.
חשוב!!! חייבים להסיר שומנים מהמשטח לפני ההדבקה על ידי אלכוהול תעשייתי ולא אלכוהול רגיל 70%.
המומחים שלנו מתקינים כל וילון תוך 4-6 דקות. זאת אומרת שזה דקה – דקה וחצי להדבקת כל מחבר.
הזמנה מהירה

כתבו דגם הרכב שלכם ומספר טלפון ליצירת קשר


נחזור אליכם תוך 15 דקות